מוביליטי | sweat box | קרוספיט קרית שמונה
003
 מוביליטי  

עבודת גמישות, או מובילטי כפי שנוהגים לכנותה בחוגי הכושר הפונקציונלי, היא כלי חשוב מאוד להצלחה באימונים. רבים מאיתנו מגיעים לאימונים כאשר אנו סובלים מטווחי תנועה מקוצרים הכולל לעיתים פציעות והזנחה. גם לאלו הגמישים מספיק – עבודת Mobility חשובה ביותר בכדי להבטיח תפקוד תקין של הגוף שלנו, גם בעת התאוששות אחרי אימון וכאקט המונע פציעות ספורט, איזון וסימטריה.
טכניקות לביצוע מוביליטי:
*על-ידי גומיות התנגדות.
*כדורי לקרוס,טניס, גולף ושלל הכדורים – תלוי לאיזה רקמה אנחנו מכוונים ולאיזו מטרה עם הכדורים.
*גלילים (Foam Rollers).
*מתיחות סטטיות ודינמיות.

 

 

 

כניסה למערכת

הירשםתזכיר לי סיסמה